יום שני, 28 בינואר 2008

קורות חיי, או: מה עושה אבו-חסן ברזומה שלי?



לא, אין מדובר באוטוביוגרפיה מסכמת (אני מתכוון להשאר בסביבה עוד כמה שנים, אם ירצה השם), אלא במסמך מלוקק שנאלצתי לחבר כדי למצוא עבודה מתאימה. או עבודה פחות מתאימה, העיקר - עבודה (רזומה כמו שלך, אמרו לי, צריך לבלוט מייד).

לא שאני גרפיקאי כזה גדול - במקרה הזה תבנית מוכנה של Pages, המתחרה של וורד על פלפטורמת מקינטוש, עשתה את רוב העבודה. קצת שיניתי את המתכונת המוכנה, הוספתי וגרעתי ורקחתי, וזה מה שיצא.

העיצוב היה החלק הקל בכל העסק.

האתגר האמיתי היה לא להפריז בחשיבות עצמית ולא להיסחף למלים גדולות שאמריקאים אוהבים, ועם זאת, לתאר במדויק מה אתה יכול ויודע. רק את מקצת שבחי הזכרתי; עובדה, לא ציינתי שהחומוס שאני יודע להכין הוא ללא מתחרים (אבו חסן הבין את זה, ולכן הוא נמצא היום היכן שנמצא).

אתם מוזמנים לעיין, להעיר הערות ולהציע מקצה שיפורים. אינני מבטיח לקבל את ההצעה הזולה ביותר.
ההשתתפות אסורה על אולמרט, אנשי לשכתו ובני משפחותיהם.


אין תגובות: