יום רביעי, 2 בינואר 2008

אל תסתכלו בקנקן

שימו לב לשלושת סרטוני הפרסומת הבאים.

אמריקווסט, לשעבר המלווה הגדול ביותר בשוק המשכנתאות בסיכון גבוה (סב פריים) בארה"ב, עשתה קמפיין מבריק וחלומי לגיוס לקוחות. על קצה המזלג, הכותרת היא: אל תסתכלו בקנקן (כי גם אנחנו לא).

אחרי שגמרתם לצחוק מהשנינות הנהדרת (מסעי הפרסום שאני הכי זוכר הם אלה שגורמים לי לגעות בצחוק או לפחות לחייך), נסו להכנס לכתובת
www.ameriquest.com

מראש הוזהרתם: אמריקווסט אינה מקבלת עוד בקשות למתן משכנתאות. החברה פשטה את הרגל - כנראה מפני שלא הסתכלה יותר מדי בקנקן ולא טרחה לבדוק די הצורך את הרקע, המצב הפיננסי ויכולת ההחזר של לקוחותיה, והעניקה להם משכנתאות כיד המלך. או שהיא פשוט האמינה שהכלכלה במצב מצויין, חביבי. עד לא מכבר, מי שביקש לרכוש נדל"ן בארה"ב צריך היה בדרך-כלל להביא הון עצמי בסך 20% משוויו. בסך הכל.

מה לכל זה ולבלוג המעולה שאתם קוראים זה עתה בשרותים?

ובכן, אם אתם נכנסים לעסקה חדשה, לתחום חדש או לעונת השידוכים, השיעור של אמריקווסט עשוי להיות אקטואלי גם עבורכם: תמיד תסתכלו בקנקן. גם אם זה גורם לכם להראות פוצים.









2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.