יום שלישי, 29 במרץ 2011

לא זז רוורס


בדרך כלל בלוג אינו המקום המתאים ביותר לפרוט בו את חלומותייך, אבל כמו שאומרים, לכל דבר בחיים יש כלל - ויש יוצא מן הכלל.

חלום מוזר חלמתי... אני בארץ (או פה, לא בדקתי - אבל לפי ההקשר זה לא יכול להתרחש כאן), נוסע במכונית. מגיע לצומת ונקלע לפקק מתהווה שכל אחד מהנהגים (גברים!) יכול לפתוח אותו אם רק אחד מהם יעשה ויתור קטן ויסע רוורס... אבל אף אחד כמובן לא מוכן לוותר על הגאווה המטופשת וכולם תקועים בפלונטר נוראי... תמונה סוריאליסטית ומצחיקה - נוצרת מעין אחוות חברים כזאת שכל אחד עוסק בניחותא בתחביביו, והתמונה הגדולה היא שהם כאן כדי להשאר לנצח, או עד שאחד מהם י(היה מספיק פראייר ל)וותר, מה שיבוא קודם.

ועד שזה יקרה - אחד רואה טלויזיה עם רגליים על השולחן קפה, שני גולש באינטרנט (כבר בנעלי בית), שלישי משחק טניס (או סקווש...), רביעי סורג (?) משהו, חמישי עושה פוליש וקס לאוטו, וכך הלאה וכך הלאה, כולם בסצנה אחת ביזארית באותו מקום, משדרים אני מה בוער לי, יצאו כבר מהמכוניות והתנחלו על הכביש ואף אחד לא מוכן לוותר ופשוט לזוז רוורס חצי מטר...

ואני? למה אני לא עושה את הצעד המתבקש וזז רוורס בעצמי? אני חושב שאני חסום ופשוט טכנית לא יכול לזוז קדימה או אחורה.... מצד שני, אני כבר לא בטוח שגם אילו יכולתי, הייתי עושה את זה... מה, שאני אצא הפראייר...?

חלום שהוא אולי משל על העקשנות הגברית החמורית... ואולי משהו מעבר לזה? בין הפותרים נכונה יוגרל פרס, תיסע הלוך ושוב.

2 תגובות:

יהלי אמר/ה...

לאחר כמה דקות פענוח הבנתי
טיסה הלוך ושוב...חח

אנונימי אמר/ה...

בקיצור מתי אתה נוחת?...:)